Saturday, March 15, 2014

එකෝමත් එක දවසක - 13

මගේ හිත නැවතත් ටිකෙන් ටික දිව්‍යාංගනාව වෙත ඇදෙන්න පටන් ගත්තාය. ටිකෙන් ටික මමද ඇය වෙත පෙරලා මදහස පාන්නට වුනෙමි. ටිකෙන් ටික ඇය හා පෙලට වැටි ගමන් යන්නට පුරුදු වුනෙමි. ටිකෙන් ටික එකල මා ආදරය යයි හිතා හිටි යමක්, ඈ වෙනුවෙන් නැවත වතාවක් මගේ හිත තුල පැල පදියම් වන්නට පටන් ගත්තාය

ඉක්මනින්ම විශ්ව විද්‍යාල ජීවිතය තුල මට මිතුරන් ඇති වූ නමුත් ලපයා වැනි හිතට දැනෙන මිතුරන් ඉක්මනින්ම හමු නොවිණි. නමුත් ටිකෙන් ටික ජිවිතයට බද්ද වුනු යාළුවන් කීප දෙනෙක්ම මට මුනුගැසුණු අතර සමස්තයක් ලෙස සම වයසේ උන් හැම කෙනෙක්ම ෆිට් එකක් විය.

මේ වන විට මගේ දිව්‍යන්ගනාව හැසිරුනේ තනියමය. ඈගේ පෙම්වතා ගැනද කිසිම සඳහනක් නොවුණු තැන මම පුරුෂ ධෙයර්යය එක්තැන් කොට , වෙන කවරෙකු හෝ පැමිණ මගේ තැන අරගන්නට පෙරාතුව ඇයට මගේ හිතේ තියන දේ කියන්නට සිතුවෙමි. මගේ අතීත කතාව මෙන්ම වර්තමාන කතාව ගැන මගේ හිතවත්ම මිතුරන් කීප දෙනෙකු දැන සිටි අතර, ලපයා මෙහි නොසිටීම වාසනාවක්ම විය

මෙය කියවන ඔබට මං ගැන හිතෙන දේ, ලියන මටත් එලෙසින්ම හිතේ. එනම් මා වැඩ කළේ පල් බුරුවෙකු ලෙසින් බවය. මගේ මිතුරන් දෙදෙනෙකුද එලෙසින්ම සිතා මගේ බුරු හිත වෙනස් කිරීමට වලිකෑ අතර තවත් කීප දෙනෙකුගේ සහය මට හිමි විය.

ඈ එකල නැවතී සිටියේ ඇගේ නෑදෑයෙකුගේ නිවසක වූ අතර, කැම්පස් එකේ සිට එහි යෑම සඳහා ඈ බසයට ගොඩ වැදෙන තැන මම දැන උන්නෙමි

විස්වාස කරන්න. අවුරුදු දෙකකට ආසන්න කාලයක් තිස්සේ මාව ගොනාට ඇන්දවූ ගෑණු ළමයෙකුට මම නැවත වහ වැටි සිටියෙමි.

ඉතින් කල් නොයවාම දවසක මා දේශන ඉවරවී ඈ පිටුපසින් ගොස් ඈ ගිය බසයටම ගොඩ වුයෙමි. ටිකට් ගද්දි ඈටත් එක්ක ටිකට් ගත් නිසා ඈ මාව දුටුවාය.

මෙන්න නැවත අර අවුරුදු දෙකකට පෙර දැමු මල් හිනාව. මාව කරකවා අතාරින මල් හිනාව..

" මම දැක්කා ඔයත් ඉන්නවා. කතා කළේ නෑ" ඉස්සර වුයේ ඈමය. එදා වගේමය..

" හ්ම්ම්. මාත් දැක්ක. මම හිතුව දැන් ඉතින් ට්‍රොනික් කට්ටිය නිසා අපිත් එක්ක කතා කරන එකක් නෑ කියල"

මෙන්න සුදු මුණ තරහෙන් කළු කරගෙන. "පිස්සුද ඔයාට"

මගේ මොට්ට හිනාව.

"මට එහෙම යාලුවන්ව අමතක වෙන්නේ නෑ, යාළුවන්ට මාව අමතක උනාට"

එකපාරටම මං ගිය ටියුෂන් පන්ති ඔක්කොටම ඈ එන එක නැවැත්තුවේ ඒ නිසාදැයි අහන්නට මගේ කටට ආවත්, මම කට පියා ගත්තෙමි.

"ඔයා වගේ හොඳම යාලුවෙක් මාත් එක්ක එකම යුනිවසිටි එකට ආපු එක ගැන මට හරිම සන්තෝසයි අනේ. හදිස්සියකටවත් මම දන්න කෙනෙක් මෙහෙ නෑනේ"

මෙය ගෑණු ළමයින්ගේ සුපුරුදු තැටියකි. කොල්ලාව ඔරේමන්දම් වෙන තැනට වැඩ සිද්ද කොට, ඌ හිතේ බලාපොරොත්තු ගොන්නක් පොදි බැඳගෙන ඉද්දි, ඒ බලාපොරොත්තු ගොන්නට තව තවත් බලාපොරොත්තු ලබාදී අවසානයේ ගෑණු ළමයි පවසන බයිලාව නම් කොල්ලා ඇගේ හොඳම මිතුරෙකු බවයි.

රොටියාගේ අතිජාත මිත්‍රයෙක් නම් මේ ලඟදි ඔය ජාතියේ ගෑණු ළමයෙකුට කන පුරා දෙසා බා තිබුණි. එනම් මේ ගෑණු ළමයා ගැන බලාපොරොත්තුවෙන්, මේ කොල්ලා අවුරුද්දක්ම බල ඉඳ ඇති අතර ඒ අවුරුද්දෙනුත් පසුව ගෑණු ළමයා තවත් කල් ඉල්ලු පසු නප්පියටම තද වී මේ නමක් නැති සම්බන්දය තමා නවත්වන බව දැන්වූ කල, ඔහු තමාට මුණ ගැසූනු හොඳම යාළුවෙකු වන හෙයින් (මම කැමති නෑ ඔයා වගේ කෙනෙක් නැති කරගන්න. ඒත් ඔයාට තව බලා ඉන්න බැයි නම්..), හැමදාම තමුන්ගේ හොඳම යාලුවෙක් ලෙසට ඉන්න ලෙසට ගෑණු ළමයා සින්දුවක් කියූ කල තමුන් ළඟ ඒ බයිලා නැති බව කොල්ලා කෙල්ලගේ මුණටම පවසා ඇත.
කාලයක් තිස්සේ දන්නා යාළුවන් දෙන්නෙකු අතර ටිකෙන් ටික ආදරයක් ඇතිවී නැතිවී ගිය කල නම් මේ කතාව වලංගු වන්නට පුළුවන. නමුත් කෙල්ලන් බබාලා නොවෙන නිසා, යම් කොල්ලෙක් තමුන් ගැන බලාපොරොත්තුවෙන්ම තමුන්ව ආශ්‍රය කරන්න පටන් ගත්තා නම් (අයියෝ මම දැනන් හිටියේ නෑනේ ඔයාගේ හිතේ එහෙම එකක් තියෙනවා කියල- ගෑණු ළමයි මේ කියන්නේ අමු බොරුය. හදිසියේවත් මේ කතාව ඇත්ත නම් මෙවැනි කෙල්ලන්ට මන්ද මානසික අද්‍යාපනය ලබා දිය යුතුය) එක්කෝ මුලින්ම බෑ කිව යුතුය. එසේ බැරි නම් කාලයක් ආශ්‍රය කොට හරි වචනයක් දිය යුතුය (හා.. බෑ) කාලයක් ආශ්‍රය කොට අනේ ඔයා මගේ හොඳම යාලුවෙක් යයි කටේ තොලේ නොගෑවී කියන ගෑණු ළමයින්ගේ යාළුකම යකාටම පලයන් කියා ආපසු හැරී එන්නට කොල්ලන්ට කොන්දක් තිබිය යුතුය.ප්‍රශ්නය වුනේ එකල මට එවැනි කොන්දක් නොතිබීමය..

ඉතින් මම හිනැහුනෙමි. අද නම් මම කියනවා කියනවමයි

"ඔයාට දෙයක් කියන්න තියෙනවා"

" මොකද්ද අනේ ඒ"

"ඉස්සරවෙලා කියන්න ඔයා එදා අර ඇවිදන් ගියේ කාත් එක්කද කියලා"


2 comments:

  1. හොදම කොටසේදී නවත්තන්න එපා බන් හෙන ගහනවා වගේ. බලාපොරොත්තු වැඩි වෙනවනේ. ඉතින් ඊලග කොටස දානකන් උබට බැන බැන තමයි ඉන්න වෙන්නේ... :@

    ReplyDelete
    Replies
    1. හිතල කරන දෙයක් නෙමේ බං. ඉබේම නැවතෙනවා

      Delete