Sunday, June 8, 2014

එකෝමත් එක දවසක - දවසක්දා 03

සෙල්ලම දිගටම සිද්ද උනේය. කියවන ඔබට මතක ඇතැයි සිතමි. ඔන්න ඔය කියන දවස්වල මුණු පොතේ එක එක ජාතියේ විවිදාංග පැතිර තිබුණු අතර "Aunty Anita" යනු ඉන් එකකි. බොත්තමක් ඔබා, අපේ මුණු පොතේ දත්ත වලට ඇතුලත් වීමේ අයිතිය දුන් කල, ඇනිටා යනුවෙන් හැඳින්වෙන ඒ ඇත්තිය ඔබට දිනපතා අනාවැකි පල කරන්නීය. කෙල්ලෙක් නැතුව වේලිමේ අරුමය ඇයවත් පවසාවිදෝ බලන්නට දිනක් මම ඇගෙන් අනාවැකියක් ඇසීමි. මා අනුව යමින් මගේ මුණු පොතේ නුදුටු මිතුරිය ඊළඟ දවසේ ඇනිටා නැන්දා ගෙන් අනාවැකියක් අසා ඇති බව දැනගත් විටද මට එතරම් විශේෂයක් හැඟුනේ නැත

දවසක් කීපයකට පසු මම මුනුපොතේ අල්ලාප සල්ලාප කතා කරමින් ඉන්නා විට ඇය හදිසියේම පෙනී සිටියාය. ඇය එයිට පෙර කිසිම දවසක ඔන්ලයින් හිටපු කෙනෙක් නොවුණු නිසා විශේෂයක් දැනුනු හෙයින් මම ඇයට පණිවුඩයක් යැවීමි
"හායි"
මිනිත්තු කීපයකට පසු ලැබුණු පිළිතුර
"හායි"

එදා මා දැනගන්නට යෙදුනු පරිදි ඈ මුලින්ම චැට් කරන්නට යෙදී ඇත්තේ එදාය. ඇය කියන්නටත් පෙර එය මටම තේරුනේ ඇය මට වරු ගණන් ගත කොට ලියා එවූ පිළිතුරු කියවන්නට ගොස් මගේ මොලේද කොලොප්පන් වූ නිසාය. පිළිතුර කෙතරම් මොල කරවී ලියන්නට යෙදුනද, ලිව්වේ වළලු දැමු අතක් වූ නිසා මමද ඇඹලයා මෙන් ඈ හා කතාවට උත්සහ කලෙමි. නමුත් මම ලියන පරක්කුවට උත්තර එව්වේ ඈ නෙමේය. ඈ බොහොම අහංකාර, ඔලුව උදුම්මා ගත්ත සහ කොල්ලෙක් සමග වචන හතරකට වඩා වැඩි වාක්‍යක් එක වරකට කතා කලොත් සිය හිරි ඔතප් බිඳෙයි යනුවෙන් හිතා උන් ගරු කටයුතු උත්තමාවියක් බව වැඩි වෙලාවක් නොගොස්ම මගේ කුඩා මොළයට වැටහුණි.

ඇය එක්වරම චැට් ලිස්ට් එකෙන් අන්තරස්ධාන වූ අතර, යන විට "යන්නම්" යයි කියා යන්නට තරන්වත් ආචාරශීලි කමක් ඈ තුල නොවිණි. සමහරක් ගැහැණු ළමුන් ගැන සමහරුන් කියන සමහර කතා ඇත්ත බව මට හිතුනේ එදාය. "ගැහැණු ළමුන් යනු තේරුම් ගැනීමට අමාරු සත්ව කොට්ටාශයක් නොවේ. ගැහැණු ළමුන් වූ කලී කිසිමදාක තේරුම් ගත නොහැකි සත්ව කාණ්ඩයක් වන්නේය. ඉනුත් සමහරු හිතන් ඉන්නේ පිරිමි ළමුන් යනු වෙනත් ග්‍රහලොවකින් බට විස්වාස නොකළ යුතු සතුන් පිරිසක් බවය. රොටියා නම් හිතන්නේ මිට හේතුව ලංකාවේ අධ්‍යාපන ක්‍රමයේ වැරැද්ද කියාය. ගැහැණු පිරිමි වෙනස නොදන්නා පැඟිරි කොලුවා සිය කොලුවා පෙන්නා මේ මොකද්දැයි ඇසු කල, සමනලයා යයි ඌට ඉගැන්නු පසු, උගේ අලුත උපන් නංගිගේ සමනලයා ඉගිල ගොස් ඇතැයි නෑදෑ සබාවක් මැද විස්තර කරන්නට යෙදුනු සිද්දියක් සම්බන්දව රොටියාට පවුද්ගලික අත්දැකීමක් ඇත්තේය.

කෙසේහෝ මෙයින් සතියක් පමණ යනතුරු ඈ නිශ්ශබ්ද වුවාය.

එක දිනක් හදිසියේම මගේ මුනුපොතේ පණිවුඩ අතර ඇගෙන් ලැබුණු පණිවිඩයක්
"මට කියන්න පුලුවන්ද ජංගම දුරකතනයකින් ෆේස් බුක් චැට් කරන්නේ කොහොමද කියල, කරුණාකරලා?"

එකල මෙකල මෙන් ස්මාර්ට් ෆෝන් නොතිබූ නිසා අපගේ පිහිටට හිටියේ "e-buddy" ය. ඉතින් මම ඇයට ඒ ගැන කිව්වෙමි. හැබැයි එදාම නොව. ඉන් දින දෙකකට පසුව. මෙසේ මම ඈ මට පළමු දිනයේ ආචාරශීලි නොවීමේ වාඩුව ඇගෙන් ජයග්‍රාහිව අය කර ගතිමි



No comments:

Post a Comment