Friday, August 22, 2014

තත්පර 8.5 - නිර්නාමිකයි

කාන්තාවකගේ හිතේ ආදරයක් ඇතිවෙන්න දවස් 15ක් විතර ගතවෙනවලු. ඒත් පිරිමියෙක්ගෙ හිතේ ආදරයක් ඇතිවෙන්න ගතවෙන්නෙ තත්පර 8.5ක් විතරයිලු. ඔය කතාව මම දැක්කෙ මුහුණු පොතේ. සමහරවිට ඒක ඇත්ත වෙන්න ඇති. මම දනනෙ නෑ ඒ කතාව සීයට සීයක් ඇත්තද කියන්න.
මම දන්නේ නෑ මගේ හිතේ ඔයා ගැන ආදරයක් ඇතිවෙන්න ගතඋනේ තත්පර 8ක්ද නැත්නම් තත්පර 8.5ක්ද එහෙමත් නැත්නම් තත්පර 9ක්ද කියන එක.
ඒ වගේම
මම දන්නෙ නෑ ඔයාගෙ හිතේ මං ගැන ආදරයක් ඇතිවෙන්න ගතඋනේ දවස් 14ක්ද නැත්නම් 15ක්ද එහෙමත් නැත්නම් දවස් 16ක්ද කියල.
ඒත් මම එක දෙයක් දන්නව ඒ,
ඔයාගෙ හිතේ මං ගැන ඇතිවෙච්ච ආදරේ නැතිවෙන්න තත්පර 8.5ක්වත් ගතඋනේ නෑ කියන එකයි මගෙ හිතේ ඔයා ගැන ඇතිවෙච්ච ආදරේ මැරෙනකල්ම නැතිවෙන්නෙ නෑ කියන එකයි.
ඔයා වෙනුවෙන් මගෙ හිතේ වෙන්කරපු ඉඩ තාමත් තියනව. හැමදාටම තියනව. කවදා හරි දවසක ඔයා ආපහු ආවොත් ඔයාට ඉන්න දෙන්න හිතාගෙන ඒ ඉඩ තවමත් පරිස්සම් කරනව. හැබැයි මම කවදාවත් ඔයා ආපහු එයි කියල හිතන්නෙ නෑ. එහෙම ආපහු එන්න ඕනිත් නෑ.


No comments:

Post a Comment